mandag 28. november 2011

Pakkesaang!

Tuuusen Takk!!! :D
Jepp, i dag når jeg kom hjem fra skolen sier Michelle at det er en pakke til meg. Jeg ble selvfølgelig suuper gira, for jeg visste jo at den var på vei. I denne fikk jeg en haug av ting, julepresanger, fødselsdags presang (siden bursdagen min er 28.des.) Adventskalender fra mamma (en adv.kalender til meg og en til Caitlyn), pakke med julemenn ( <3 <3 <3) boken: Slumdog Millionaire, speiderkalenderen for neste år, et TOPP magasin, og noen post-it lapper som kan komme veldig godt med! :D


Jeg hadde fått beskjed av mamma at jeg måtte få tak i henne når pakken ankom, så jeg gikk på facebook og fikk min kjære bestevenninne Tone til og ringe henne, takk for hjelpen meg det! :)
Når jeg snakket med henne minnet hun meg på at det faktisk bare er to dager til første dag i desember!! :O Jeg hører også at det er jul i blåfjell som skal være på NRK dette året som julekalender. Katrine har fått sin mamma til og sende henne DVD utgaven av dette og vi skal møtes hver kveld og se en episode for hver dag i des. :D  
Takk takk mommy! <3
I dag opplevde jeg noen av di "dumme amerikanerne" vi hører om overalt. En gutt i første timen min kom "stoned" på skolen. Første timen min er "Line and social dance" altså en danse klasse. Jeg personlig syns jo dette var total dumhet, men jeg kan ikke si at det ikke var helt syykt morsomt å se han prøve å danse! :P 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar