onsdag 9. november 2011

Nytt innlegg, ny info!

Shame on me.. i know, i know! Jeg er ikke den beste bloggeren. Jeg har ikke tenkt å skrive detaljert om den tiden som har vært for det hadde blitt et langt innlegg det. Men her er en liten oppsumering.

Corn maze
(mais åker laburint)



Halloween
Jeg og Christina gjorde det enkelt og farga to flagg på hvert kinn.
Hun hadde et tysk og et amerikansk, jeg et norsk og amerikansk.



Caitlyn 16 years OLD!
Jenta ble 16 og det er jo en av de to store bursdagene her i USA. 
Jeg hadde bestilt en fin pakke fra Amazon.com. 
Dette ble det selvsagt mye kluss med som gjorde at det ikke fynka -.-

Olive Garden m/ Culunary Arts
Hver uke har vi laget mat i mat klassen min som vi har solgt på fredager.
De pengene vi tjente inn på det brukte vi på en middag med hele klassen på en pen restaurant som heter Olive Garden,  god mat der!

Her er da den awesome klassen min. Litt trist at vi skifter trimester allerede!



GRØØØT!
Jepp, i dag laget jeg grøt. Det var kun meg og Marilyn (bestemora) som var hjemme så det var kun hun som fikk smake det, og hun likte det. Katrine lagde det til sine søstre i dag og de likte det ikke.

 Ellers i dag har jeg og Katrine vært på Zumba (!!) og gosh så deilig det var og bevege kroppen igjen. Å det var kjempe gøy, i LOVE Zumba! <3
Denne uka har det vært Finals (tentamener)
Tirsdag: 1. og 2. time
Onsdag: 4. og 5. time
Torsdag: 3. time
Det fungerer slik at vi møter opp på vanlig tid men det er tentamenene i det faget du har i, som sagt, 1, 2, eller 3. osv. Det er eksempler på hvorfor nok en gang amerikansk high school er lettere enn norsk. For vis du ikke blir ferdig den timen du skal ha den, kan du komme tilbake dagen etterpå og fullføre. Jeg gjorde dette med min biologi i dag og skal fullføre Computer graphics (photoshop). CG er egentlig ikke noe vanskelig, det er bare at de forventer at vi skal gjøre så mye på så kort tid. Derfor er det bra å kunne komme inn neste dag for og fullføre! :) Vi har altså fri på fredag og på mandag så begynner et nytt tremester. Dette vil si: nye fag, nye lærere, nye rom og nye folk. Har ikke helt bestemt meg om dette er positivt eller negativt. Hva tror du?
Nå er fotball sesongen snart over btw. :( dette er egentlig ganske trist men også veldig gøy fordi når fotballen slutter begynner Basketball sesongen! WhoopWhoop! :D
Å som en siste avsluttning: her er eksempler på musikken som spiller blant ungdommene aka Gettomusic!
Gucci Gucci - Kreayshawn
Big Sean - Dance (Ass)

Natta frå KS! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar