fredag 25. november 2011

Last weekend

Sist fredag spilte vi mot Bishop Carrol og VANT! Dette vil si at vi skal til State, som er i morgen! State er forkortelse for State Championship. Vinner vi den vil det si at vi er det beste High school fotball laget i staten! :) Hutch high har har vunnet state 6 år på rad, utenom i fjord så jeg håper vi vinner! Kryss fingrene folkens!


Lørdag var det Chirstmas parade. Ikke spør meg hvorfor de har det så tidelig men slik er det vist hvert år. Her er noen  bilder fra denne. Lørdag kveld var jeg hos Martina. Hun hadde verdens råeste far, haha! Han skulle mate lillebroren på 5mnd. og ville så gjerne vite hva carrots og peach var på norsk. Dette fikk Katrine på film (skal få tak i den så jeg kan legge ut til dere) og det var hysterisk morrsomt!




Dette er altså kun juledekorasjoner. Ja de har en del av det. Dette er nå satt opp så jeg skal legge ut bilder av det på søndag :)

Thanksgiving var i går, BlackFriday natt til i dag/i dag og i morgen er det State! :D  Jeg skal blogge på Søndag og dele godsakene med dere! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar