søndag 13. november 2011

Key club - Rake and Run

På fredag var vi på fotball kamp. Egentlig var det den siste kampen for noen uker siden men så vant vi en og da er det vist hjemmekamp elns. Jeg er fremdeles ikke helt sikker på hvordan alt fungerer men det jeg vet er at vi fremdeles har en sjanse til og vinne State Championship! (altså det beste High school fotball laget i staten) Detter vant vi seks år på rad utenom i fjord så jeg håper vi vinner i år også! 

"Pssst" PS: Nye briller :)

Key Club 
Rake and Run

Dere har sikkert sett high school-filmer osv. der dere ser ungd. går i forskjellige klubber. Vell, jeg er med i denne klubben som heter Key Club. Dette er en klubb som er med på å hjelpe samfunnet ved frivillig veldedighetsarbeid osv. Forrige uke elns. var jeg og Katrine med på noe som heter pancake-feed, og lørdag fra 10-13 eller noe i den duren var vi med på noe som het Rake and Run. Det vi gjorde var og rake hagene for blokker og blader til de som ikke er i stand til og gjøre det selv. For å være ærlig har jeg aldri sett så mye blader før (!!) vi rakte og rakte og fyllte opp søppelsekk på søppelsekk. Men uansett hvor mange poser vi fyllte opp, såg det ut som om vi ikke hadde vært der i det hele tatt når vi forlot for og kjøre til neste hage. Når vi var ferdige (nederste bilde) spanderte klubben Pizza på hele gjengen! :D






I kveld skal jeg og Caitlyn være med progressive dinner som er en kirke event. Det vil si at vi "bacically" går til et hus og prater og spiser forrett, neste hus hovudrett osv. 
I morgen begynner (som fortalt i forrige innlegg) et nytt trimester, her er timeplanen. 
Timeplan:
1. Line and social dance
2. English
3. Junior Misses (kor)
4. U.S. History
5. Adv. Algebra B (fortsettelse fra forrige trimester)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar