torsdag 20. oktober 2011

Nothing much..

Det er ikke så mye somhar skjedd i det siste. vell, sist jeg blogget skulle jeg på skøytebanen i
Wichita med Johncie, Christina, Gabby (utvekslinsstudent fra Brasil), Katrine og Scott, Johncies pappa. Og samme dagen (lørdag forrige uke) hadde vi (meg, Katrine, hennes Vfar og hennes to super søte Vsøstre) vært og shoppa! :) Jeg tok ikke noen bilder når vi shoppa men vi var på et kjøpesenter som et mindre enn det vi var på sist gang men jeg fant meg butikker å handle i her også (A). Wetseal, var en butikk som jeg aldri hadde hørt om men falt pladask for! :D Siden jeg ikke fikk reise til NYC med Explorius i begynnelsen av året kunne jeg unne meg en god pose med klær derfra!


På mandag var vi på fotballkamp, SOM VI VANT!!! :D  Det var iiskaldt, og vi frøs som bare det! Du ser det nesten ikke på bildet men Katrine holder (på bildet nedenfor) en kopp kakao!

Kwikshop half'n'half hot chocolat and Espresso coffee er min aller nyeste favoritt forresten! Jeg og Katrine har tatt oss noen kveldsturer der i det siste og det er bare så utrolig godt!! :D

I kveld skal det være School spirit bonfire (!!) at the fair grounds. Begynner kl. 7 og jeg skal nok få tatt noen bilder der som jeg kan legge ut senere! :D Jeg har aldri vært på en bonfire før men jeg tror det er type St. Hans hos oss!
I morgen er det fotballkamp, det siste hjemme kampen noe som egentlig er veldig trist :( MEN Katrine skal sove over, så det gjør jo ting litt bedre! :D og på lørdags morgen bærer det til Kansas City med ICES utvekslingsstudentene :) De neste dagene som dere sikkert har forstått "by now" er ganske fullpakkede men jeg skal få prøve og hive inn noen bilder sikkert i neste uke da :P
Nå må jeg hoppe i dusjen før vi skal på bonfire'en! :)
God natt til dere hjemme! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar