søndag 16. oktober 2011

De siste dagene har jeg...

(Torsdag)- Spilt BUNKO!
(Fredag)- Vært på sleepover
(Lørdag) - Vært på shopping i Wichita
Og i dag skal vi til en skeise bane i Wichita! :D

Torsdags kveld var det Michelles tur til og ha Bunko night og en av damene var borte så hun spurte meg om jeg ville være erstatning for hun som hadde flyttet til Florida. Jeg hadde jo ikke aning på hva Bunko var men sa at jeg kunne prøve. Bunko er et terningspill. Og slik som mødrene deres kanskje går i klubb en gang i måneden, samles de her (Michelle og 11 (denne gangen 10+meg) andre koselige damer) hver andre torsdag i måneden hos en av dem for og spille bunko. Alle hadde med seg noe og spise (er ikke vanligvis sånn men denne gangen var vist eg unntak elns.) og en pakke med en pris på ca. 10$.




Fredag var jeg med Katrine når hun skulle sitte barnevakt (badnavakt) for sine to super søte søstre! Vi gikk og spiste "linsj" (middag) på Tacohut, etterfulgt av en supergo is! Når jentene hadde lagt seg tok vi ansiktsmaske og fikk totalt latterkrampe, noe som var litt problematisk siden vi samtidig måtte være stille. Noen gang opplevd det? Det er helt forferdelig, men morsomt! :P




Verdens søteste jenter og Vfar til Katrine, Zack! :)
 Lørdagen og dagen i dag får komme senere, for nå kommer de snart og henter meg! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar