fredag 7. oktober 2011

Pakk, pakke, pakkeee!! :D
Jeg fikk pakke på mondag. Denne inneholdt brev, et fra mamma, et fra broren min og et fra hans kjæreste. det var også to ruller SMIL, til Caytlin, to plater kvikk lunsj melkesjokolade og en pakke pulver vaniljesaus. Melkesjokoladen er allerede borte (A), jeg hadde den med meg i matklassen min noen dager siden. Noe som falt godt i smak!
Virkelig irriterende, bildene roterer ikke! :@
I går lagde vi noen helt fantastisk mektige og gode cookies, Oreo Cheesecake Cookies (with chocolat chips.) Fant oppskriften på www.passionforbaking.com en helt fantastisk blogg/side for deg som liker og bake! :) Du kan finne oppskriften Her. Et lite tips som ikke står i oppskriften er hva du skal gjøre med fyllet i oreoene. Det jeg gjorde var og samle det i en liten bolle, varme det litt og litt i mikrobelgovnen, med omrøring mellom hver gang, og ha det som "prikken over i-en" på cookisene. De er veldig mektige for seg selv også så dette er selvsagt alternativt men personlig falt det i smak! :)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar