søndag 21. august 2011

What a journey, huh? (Part1)



Torsdag 18 aug. fikk jeg offisielt beskjed om Vfamilie/Plassering i en "liten" by på omtrent 43000 innbyggere, Hutchinson, Kansas. Hutchinson High begynner tirsdag den 23. så jeg kunne ikke være med på NY-turen og måtte reise alene(!!) + at siden skolen min begynte så raskt så måtte de bare få "sjippet" meg avgårde så raskt som mulig, så jeg reiste til Gardemoen med pappa fredags KVELD!

Alle viktige papirer og selvsagt dollar, som totalt såg ut som monopol-penger! :O


Vell fremme på flyplassen på Karmøy, Helganes, møtte mine super "snåle" (=søte/kjekke/morsomme på "karmøysk") venner opp for å sei hade. for min del overdrev de litt, men det er derfor jeg er glad i dem!
Annhild kom også, litt sent men jeg sprang ut av sikkerhetskontrollen og fikk gitt henne en avskjeds klem as well.

                                F.V. Christoffer (cp), Elisabeth (Beth), Tone, Hanne (+manne), 
                                og to av de fantastiske Rennesøy guttene mine Emil og Bjarte!

                                                                WhoopWhoop!



                                                              Ååh.. to av mine Besteste venner! <3

og så litt familie:
                              F.V. Pappa, meg, mamma, Oskar (bror) og Marte (kjæresten)

                                        Min bror Oskar og hans kjæreste Marte

Vell, jeg har mye annet og skrive men akkuratt nu er jeg så trøtt at jeg såvidt klarer å holde øynene mine oppe!
Sååå - Fortsettelse følger...

Btw. : pga. forsinkelser, lange køer, sikkerhetskontroller og missforståelser måtte jeg sove på O'Hare, Chicago flyplass - forteller om det i morgen

Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar