fredag 19. august 2011

Kansas it is!

Vertsfamilie beskjeden kom i går på dagen og avreise til Oslo, Gardemoen blir i kveld! Gjett om dette var stressende!? JA! Men joda.. det ordnet seg jo og nå er jeg snart klar for avgang til Helganes flyplass (Karmøy). Hadde noen VELDIG kjekke og "snåle" folk på besøk her i dag tidelig som også har tenkt å komme på flyplassen og si en siste adjø :)
Siden alt har gått så fort får jeg ikke tid til verken å legge ut bilder eller noen spesiell beskrivelse om familie and stuff. MEN jeg skal få lagt det ut så fort jeg får kommet meg litt til ro og får muligheten til og sette meg ned!

Litt INFO: 
Sted: Hutchinson, Kansas (ca. 35000 innbyggere) - nokså midt i landet
Tepratur: Når jeg kommer frem er det en 28-33 varme grader
Familie: mor Michelle og far Donald, sønn Donald Jr. på college (92modell), datter Caithlyn (95 modell) og bestemor Marilyn på 67 år! :D
Dyr: 2 katter, 4 hunder
Skole: Hutchinson high, med 1400 elever - starter tirsdag (!!! :O)

-Martha

1 kommentar:

  1. Hallo!!
    åååå så gøy at du endeligt fekk familie!! Glede meg te å hørra mer ! :) Goood tur over te statene!! :D
    Astrid

    SvarSlett