torsdag 15. september 2011

Unnskyld, Unnskyld..


Overskriften sier vell sitt, sorry for lite blogging! Dette har skjedd siden sist: tar ett eget innlegg på hva som skjer atm. :)

Det er SÅÅ mye som har foregått. Forrige helg var vi først på (amerikansk-)fotballkamp, så en dag i fornøyelsesparken Worlds of fun og neste dag i vann fornøyelsesparken Oceans of fun. Fotballkampen var i Manhatten, KS. Og laget vi heiet på var K-state (Kansas State university). Det jeg hører mest om hjemme er om du heier på Liverpool eller Manchester, vell her er de K-State eller KU (Kansas Usiversity).
Turen startet lørdags morgen og Caitlyn var sjåføren. 

Senere var vi på noe som heter for "Tailgating", som er en type grillfest før kampen. Familien min har faste folk de "tailgate"-er med, veldig koselige folk! :)
Muffins med K-State Wildcat på! 

Vertsmor Michelle, meg og vertsfar Don :)

 Jeg har en tindens til at jeg blir fascinert og begeistret for småting og nye ting uten noe spesiell grunn. Caitlyn on the other hand, som har vært med på dette siden hun var liten syns ikke dette var noe gøy og tok seg heller en liten lur, haha!
Sorry kidd'o, I just had to (a)
 Jeg var jo også den eneste der som ikke hadde lilla (K-State fargen) på meg så jeg og Vmor gikk til "cats closet" -som er en butikk kun med K-State klær-  der jeg fikk handlet meg tre K-State t-skjorter!


LILLAAA!! <3

Stadioen før den ble fullt opp




 Dette her er altså KUN studenter ved College! 




Folk tar den HELT ut når de gjeller kamper!

Willy the Wildcat! 




Just to show how pretty we can be! -don't get jalous now.
Worlds of fun!! Whoopwhoop! Dette var suuper gøy, hauevis med berg og dal baner og karuseller! 




Dette er et show vi var på. TV-experience tror jeg det het, var vertfall musikkintroen til en hel del gamle tv-serier. Dette var ungdommer som jobbet her på deltid for å spare penger til college eller noe lignende.

Yeepp,, that's my family..



prøvde oss på YMCA :P
 Om kvelden var hele parken full av fargede lys! Rundt trærne, broene jaa.. pretty much over alt! :D





Dette er noe av det kuleste jeg har vært med på!! Vi kjøpte 3D briller som fungerte slik at du kunne se eg figur rundt vært lys i en type 3D, altarnativene var hjerter, snøfnugg eller stjærner. på neste bilde ser dere forsøket mitt på å ta eg bilde med kamera gjennom brillene. Ser dere godt etter ser dere stjernene rundt lysene. Det var ikke så lett å få til et bra bilde verken av lysene i parken eller stjernene gjennom brillene, men jeg kan love dere at det var awesome i virkeligheten!! :D


Bilder fra Oceans of fun har Vmor på sitt vanntette kamera, så de har jeg ikke fått enda. Disse får komme når den tid kommer :P 

-Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar