fredag 2. september 2011

Klager..

Jupp, min bestevennine hjemme i Norwegen har klaget på blogginga mi. Altså at jeg blogger alt for lite.. *kremt*kremt*
I dag har det vært ca. 37 grader celsius (100 F). So what better to do than take a dip in the pool? :)



Jeg renset overflaten og vertsmor tok seg av bunnen. Hun brukte en basseng-støvsuger, haha.. Visste ikke det fantes en gang :P


Vi (meg og Caitlyn) har nettopp vært hos Ollie-->
She's absolutely adorrable!
Hun er seriøst den søteste jenta jeg har møtt her borte! Vi skulle ha Disney-VHS-kveld, så klarte selvsagt den første videoen å sette seg fast i spilleren og begge ble ødelagt, de var litt morsomt samtidig som det var veldig trist.

Vell.. Akkurat nå pakker jeg, for vi skal til MANHATTAN og KANSAS CITYYY! :D
Vi reiser i morgen tidelig 07.30am (14.30 norsk tid) til Manhatten som er i Kansas (ikke til NY). På kvelden skal vi på K-State fotball kamp ett college som eldste sønnen går på å et lag som hele familien brenner for.
K-State Wildcats! 
På søndag og mandag (det er Labour day-arbeidernes dag, 1mai for oss- så vi har fri på skolen og langhelg) skal vi til to fornøyelsesparker :  "Oceans of fun" og "Worlds of fun." WhoopWhoop! :D Gleder meg syyykt!
Jeg får ikke helt til og laste opp noen videoer på bloggen, har du noen tips om det: vær så snill og del (A).
å jeg har noen bilder jeg også enda ikke har fått lastet opp, unnskyld. Men siden jeg skal vekk hele helga ser dere vell også at de ikke kommer i den aller nærmeste fremtid (unnskyld Beth!).

Når jeg kommer hjem derimot skal jeg sette meg ned, være usosial for en times tid og legge ut "hauevis" av bilder! ;)

Håper jeg er unnskyldt Beth og jeg skal prøve å forbedre meg til neste uke!
Natta!


1 kommentar: